Zcela nový herní příběh pro dlouhodobé zapojení

Snadno integrovatelné řešení pro wellbeing na pracovišti

Vytvořili jsme důmyslný systém, který propojuje

cvičení se zábavou a provádí uživatele uceleným příběhem.

70%

zapojení díky herní teorií

Svět a cvičení

Každé cvičení posouvá virtuální svět dál. Uživatel vidí, jak jeho úsilí mění prostředí kolem něj - a to se stává odrazem jeho vlastního pokroku.

Každé cvičení posouvá virtuální svět dál. Uživatel vidí, jak jeho úsilí mění prostředí kolem něj – a to se stává odrazem jeho vlastního pokroku.

Každé cvičení posouvá virtuální svět dál. Uživatel vidí, jak jeho úsilí mění prostředí kolem něj - a to se stává odrazem jeho vlastního pokroku.

Gamifikace

Motivační prvky inspirované herní teorií dělají cvičení zábavnějším a poutavějším. Uživatelé se k němu rádi vracejí a sdílejí své zážitky s ostatními.

Propojený svět

Virtuální prostředí aplikace tvoří propojený svět, který mohou uživatelé volně prozkoumávat. Vše do sebe zapadá - stejně jako cvičení, kterým tento svět vylepšují.

Motivovaný relax

Uživatel nesbírá body ani nesoutěží s ostatními. Soustředí se na správné provedení cviků a na budování pozitivních návyků v rámci dlouhodobého rozvoje svého virtuálního světa.

Uživatel nesbírá body ani nesoutěží s ostatními. Soustředí se na správné provedení cviků a na budování pozitivních návyků v rámci dlouhodobého rozvoje svého virtuálního světa.

Jak to funguje?

Teorie zapojení

Teorie zapojení

Zapojení je v herní teorii označení pro "zajímavou zábavu", která člověka vtáhne a motivuje k interakci.

Zapojení je v herní teorii označení pro "zajímavou zábavu", která člověka vtáhne a motivuje k interakci.

Hra by neměla pouze bavit - měla by podněcovat chuť zapojit se a zůstat aktivní.

Hra by neměla pouze bavit - měla by podněcovat chuť zapojit se a zůstat aktivní.

Klíčem je odměňování uživatele za interakce, které chceme, aby vykonával. Díky tomu bude se hrou interagovat i nadále. Naše aplikace stojí na šesti pilířích zapojení:
Klíčem je odměňování uživatele za interakce, které chceme, aby vykonával. Díky tomu bude se hrou interagovat i nadále. Naše aplikace stojí na šesti pilířích zapojení:

Prostor

Prostor

(klikněte)

Prostor

Prostor

Prostor

(klikněte)

Hravost

Hravost

(klikněte)

Hravost

Hravost

Hravost

(klikněte)

Kinestetika

Kinestetika

(klikněte)

Kinestetika

Kinestetika

Kinestetika

(klikněte)

Emoce

Emoce

(klikněte)

Emoce

Emoce

Emoce

(klikněte)

Příběh

Příběh

(klikněte)

Příběh

Příběh

Příběh

(klikněte)

Sdílení

Sdílení

(klikněte)

Sdílení

Sdílení

Sdílení

(klikněte)

Makro a mikro zapojení

Makro a mikro zapojení

Makro i mikrozapojení mají stejné pilíře, ale fungují v jiné momenty. Mikrozapojení znamená interakce se hrou v momentě, kdy ji hráč aktivně hraje. Makrozapojení popisuje interakci hráče se hrou, když ji nehraje. Počítá se sem přemýšlení o ní, sdílení zážitků, nebo plánování dalšího sezení. 
Makrozapojení považujeme za klíčový motivační prvek. Naše aplikace je navržena tak, aby podněcovala konverze mezi uživateli, inspirovala je a podporovala vzájemnou motivaci k dlouhodobému využívání.
Makrozapojení považujeme za klíčový motivační prvek. Naše aplikace je navržena tak, aby podněcovala konverze mezi uživateli, inspirovala je a podporovala vzájemnou motivaci k dlouhodobému využívání.

Zdroje

Věda za VR Prevent

Gamifikace naší aplikace vychází z výzkumů předních odborníků na herní design a interakci, kteří se dlouhodobě věnují motivaci a chování uživatelů.

In-game: From immersion to incorporation

Calleja, G. (2011)

Stáhnout

Rethinking gamification

Fuchs, M., Fizek, S., Ruffino, P., & Schrape, N. (Eds.). (2014)

Stáhnout

Nejčastejší otázky

Vše, co vás zajímá
o VR Prevent

Vyžaduje systém speciální instalaci?

Ne. VR Prevent je dodáván v samostatném kufru (VR case) obsahujícím dvoje brýle Meta Quest 3 a tablet. Není třeba zvláštní instalace.

Kdo může VR Prevent využívat?

Jak náročné je samotné cvičení?

Potřebujeme pro VR Prevent speciální místnost?

Jak dlouho musí uživatelé cvičit, aby se ukázaly výsledky?

Vyžaduje systém speciální instalaci?

Ne. VR Prevent je dodáván v samostatném kufru (VR case) obsahujícím dvoje brýle Meta Quest 3 a tablet. Není třeba zvláštní instalace.

Kdo může VR Prevent využívat?

Jak náročné je samotné cvičení?

Potřebujeme pro VR Prevent speciální místnost?

Jak dlouho musí uživatelé cvičit, aby se ukázaly výsledky?

Vyžaduje systém speciální instalaci?

Ne. VR Prevent je dodáván v samostatném kufru (VR case) obsahujícím dvoje brýle Meta Quest 3 a tablet. Není třeba zvláštní instalace.

Kdo může VR Prevent využívat?

Jak náročné je samotné cvičení?

Potřebujeme pro VR Prevent speciální místnost?

Jak dlouho musí uživatelé cvičit, aby se ukázaly výsledky?

Vyžaduje systém speciální instalaci?

Ne. VR Prevent je dodáván v samostatném kufru (VR case) obsahujícím dvoje brýle Meta Quest 3 a tablet. Není třeba zvláštní instalace.

Kdo může VR Prevent využívat?

Jak náročné je samotné cvičení?

Potřebujeme pro VR Prevent speciální místnost?

Jak dlouho musí uživatelé cvičit, aby se ukázaly výsledky?

kontakt

Zajímá vás, jak funguje VR Prevent a jaký je to zážitek?
Zajímá vás, jak funguje VR Prevent a jaký je to zážitek?

Domluvte si ukázku přímo u vás

Domluvte si ukázku přímo u vás

Ing. Martin Kába, PhD.

CEO, VR Prevent

* Povinné údaje

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.